Min vinoplevelse med Smalle Vine

amerikansk vin

Mit navn er Mads. Jeg er 23 år og Smalle Vine har hjulpet mig indenfor i en verden fyldt med god, velsmagende vin. Det er ikke meget, jeg har gjort det i vine tidligere, men tænkte, nu er det nu. Jeg ville gerne undgå at tage hul på oplevelsen med dårlig vin, og jeg besluttede mig derfor for at undersøge markedet grundigt inden jeg gik i gang med at smage mig igennem de forskellige vine, som er på markedet. Med meget lidt viden indenfor feltet og med så mange valgmuligheder tænkte jeg, at det nok var klogest at spørge en, som havde kendskab til det inden da. Det faldt mig derfor meget naturligt at google “Vin Frederiksberg” for at se hvilke vinhandlere, der er i området. Jeg bor i en to-værelses på Frederiksberg. Jeg faldt over http://www.smallevine.dk/. En meget nydelig og overskuelig hjemmeside, som havde, hvad det virkede på mig, som et meget godt udvalg. Jeg udså mig derfor en specifik dag til at tage ned forbi Smalle Vine og tage en snak med dem, der arbejder der. De var rigtig gode til at vejlede mig, og jeg lærte en masse ting om vine, jeg ikke tidligere vidste. Jeg er nu en trofast kunde ved Smalle Vine og særligt deres amerikanske vine tiltaler mig utroligt. Jeg følte, jeg ville dele mine erfaringer med Smalle Vine i en anmeldelse, så andre kan få samme gode oplevelse, som jeg havde. Det er nu et par måneder siden, at jeg satte fødderne indenfor ved Smalle Vine og må nok indrømme, at jeg kommer der så tit, at personalet kan genkende mig. Hvis du står i samme situation, som jeg gjorde for et par måneder siden, håber jeg, at denne anmeldelse af Smalle Vine har hjulpet dig.

Smalle Vine
Smallegade 22
2000 Frederiksberg
Telefon: 22876025

vin frederiksberg

No comments yet

Skriv et svar

